wtorek, 18 września 2012

Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej 180 i 320

Pora na recenzje wydaje mi się, że jednego z ulubionych podkładów Polek:)



Kilka słów od producenta:

Doskonale kryjący podkład, który zapewnia trwałość aż do 24 godzin! Formuła oparta na ekstraktach roślinnych i proteinach jedwabiu daje uczucie lekkości i wyjątkowego komfortu. Beztłuszczowy. Nie zatyka porów. Przed użyciem wstrząsnąć. SPF6.



Revlon colorstay to jeden z moich ulubionych podkładów, posiadam dwa kolory 180 Sand Beige, bardzo jasny kolorek, w tonacji beżowej, bez pod tonów różowych i żółtych oraz  330 Natural Tan ciemny, pasuje do opalonej buzi. Konsystencja podkładu jest dość gęsta trzeba sprawnie go aplikować bo szybciutko zasycha. Podkład znakomicie stapia się ze skórą, nie robi smug, ładnie kryje drobne niedoskonałości, nie jest to podkład matujący więc warto go przypudrować żeby buzia się nie świeciła. Po przypudrowaniu nie ściera się przez cały dzień, a twarz wygląda naturalnie.
Dałabym mu 6, ale Revlon Colorstay dostaje duży minus za ciężką szklaną butelkę bez pompki, przez co podkładu za dużo wylewa się z butelki, tym samym szybciej się zużywa :(

 
Za 30 ml podkładu zapłacimy od ok 30 zł na allegro do ok 60 w drogeriach.

Termin przydatności 24 miesiące od otwarcia.


Kolory:

110 Ivory

150 Buff
180 Sand Beige
200 Nude
220 Natural Beige,
240 Medium Beige,
250 Fresh Beige,
300 Golden Beige,
310 Warm Golden,
320 True Beige,
330 Natural Tan,
350 Rich Tan


                                     180                                                              330




 











6 komentarzy:

  1. moglabyc pokazac ten ciemniejszy odcien na buzce:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak jutro wstawię zdjęcia :) Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych.

      Usuń
  2. A mnie interesuje ten jasniejszy na buzce ;) Ten 330 mam -na lato super ,a na jesien zime szukam ciut jasniejszego .Czy ten sand beige jest duzo jasniejszy od natural tan ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak 180 jest dużo dużo jaśniejszy od Natural Tan. Ja w lato używałam 330, a teraz właśnie 180, jest to bardzo naturalny beżowy kolorek, bez tonów żółci, czy różowego, myślę, że na zimę będzie dobry, chyba, że opalasz się w solarium. Innych kolorków osobiście nie próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za odpowiedz ;) W razie jak 180 bedzie za jasny to pomieszam z 330 Natural Tan za troszke .
    Mialam kiedys True Beige i byl jakis taki nienaturalny i wydawal mi sie ciemniejszy niz 330 ,jakby w pomarancz wpadal ..Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam pomóc :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń