piątek, 27 lutego 2015

Flormar Camouflage Palette Concealer

Cześć dziewczyny,
mojemu kółku kamuflaży z Kryolana skończył się termin przydatności do użycia, więc postanowiłam, wypróbować coś nowego. Wybór padł na markę Flormar.

Paleta korektorów wygląda dokładnie tak jak paleta cieni tej firmy.

 
Dodatkowo paleta zabezpieczona jest w tekturowe pudełko.
 
 
W środku znajdziemy dwustronny aplikator, z jednej strony posiada gąbeczkę, a z drugiej pędzelek, który jest na prawdę dobry i sprawdza się w swojej funkcji.

 
 

Korektory mają kremową konsystencję, nie są tak "tępe" i twarde jak Kryolany, początkowo myślałam, że ze względu na konsystencję nie będą dobrze kryć, jednak ostatnio miałam okazję tuszować na twarzy naczyniaka, korektory + podkład kryjący z Flormara świetnie sobie poradziły. Naczyniaka ukryły do tego stopnia, że w ogóle nie było go widać, przy czym buzia wyglądała świeżo i naturalnie.
 



Pierwszy od lewej nieco twardszy od reszty ale nadal kremowy biały rozświetlacz.
Drugi cielisty dopasowujący się do skóry, zakrywający np. blizny, znamiona.
Różowy mój ulubieniec na cienie pod oczy.
Zielony na zaczerwienienia.
Fioletowy na żółte przebarwienia.


 
Jestem bardzo zadowolona, jedyny minus to dostępność, a raczej jej brak. Flormar ma swoje wyspy kosmetyczne w większych miastach, paletę możecie też dostać na stronie Ladymakeup.pl
 
Cena 28,90 zł
 


1 komentarz: